رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای آزاد کردن زندانیان جرائم عمد اصلاح شده استان توسط دستگاه قضایی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا محمدرضا عدالتخواه در همایش گلریزان جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمانشاه، اظهار کرد: علاوه بر زندانیان جرائم غیر عمد، افرادی که عمدتا جوان هم هستند در بین زندانیان دیده می شوند که به خاطر جرائم عمد و به دنبال یک غفلت کوچک مرتکب جرم شده و محکوم به زندان شده‌اند.

عدالتخواه افزود: گاهی افرادی را در زندان‌ها می بینیم که تنها به خاطر مبالغ اندکی و بین بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان در زندان به سر می‌برند که برای آزادسازی این افراد نیز اقداماتی صورت گرفته و کمک‌هایی جمع آوری شده است و درتلاشیم راهی برای آزادی زندانیان اینچنینی هم پیدا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: کمک به همنوع و تلاش برای نجات وی از زیباترین اعمالی است که انسان می‌تواند انجام دهد که نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای دارد. 

عدالتخواه با بیان اینکه کمیت کمک‌های فرد نزد خداوند جایی ندارد، افزود: مهم تلاشی است که فردی در راه رضای خدا برای رفع گرفتاری برادر دینی خود انجام می‌دهد. 

این مقام قضایی افزود: روایات فروانی از بزرگان دین مبنی بر اهمیت برطرف کردن مشکل یک مومن وجود دارد که برخی روایات این کار را از طواف خانه کعبه هم بالاتر دانسته‌اند.

وی یادآوری کرد: خداوند به کسانی که از مال خود در راه رضای خدا انفاق می‌کنند وعده پاداش 700 برابری داده و این در حالیست که پاداش کارهای نیک 10 برابر است.

عدالتخواه پیشنهاد کرد: مراسم گلریزان سال آینده در میان زندانیان جرائم عمد و غیرعمدی پشیمان برگزار شود زیرا برخورد چهره به چهره خیرین با این افراد خواهد توانست خیرین را به انجام کار خیر مصمم کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار